završni rad
MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE

Marija Špoljar (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Špoljar, M. (2019). MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, M. (2019). 'MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar M. MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

M. Špoljar, "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875