Špoljar, M. (2019). MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875
Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875
Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875
Špoljar, M. (2019). 'MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875
Špoljar M. MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875
M. Špoljar, "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875