Drnić, T. (2019). KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić, T. (2019). 'KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 03 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić T. KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2021 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
T. Drnić, "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630