prikaz prve stranice dokumenta KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU

Drnić, Tomislav
Zagreb School of Business

Cite this document

Drnić, T. (2019). KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić, T. (2019). 'KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Drnić T. KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

T. Drnić, "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630

Islandora Bookmark - Please login to use this feature