Drnić, T. (2019). KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić, Tomislav. "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić, T. (2019). 'KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
Drnić T. KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630
T. Drnić, "KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:671630