prikaz prve stranice dokumenta SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA

Kutlić, Antonio
Zagreb School of Business

Cite this document

Kutlić, A. (2019). SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124

Kutlić, Antonio. "SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124

Kutlić, Antonio. "SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124

Kutlić, A. (2019). 'SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124

Kutlić A. SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124

A. Kutlić, "SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124

Islandora Bookmark - Please login to use this feature