Kutlić, A. (2019). SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124
Kutlić, Antonio. "SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124
Kutlić, Antonio. "SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124
Kutlić, A. (2019). 'SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124
Kutlić A. SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124
A. Kutlić, "SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:427124