prikaz prve stranice dokumenta UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA

Pišković, Matija Milan
Zagreb School of Business

Cite this document

Pišković, M. M. (2019). UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181

Pišković, Matija Milan. "UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181

Pišković, Matija Milan. "UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181

Pišković, M. M. (2019). 'UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181

Pišković MM. UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181

M. M. Pišković, "UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181

Islandora Bookmark - Please login to use this feature