Pišković, M. M. (2019). UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181
Pišković, Matija Milan. "UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181
Pišković, Matija Milan. "UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181
Pišković, M. M. (2019). 'UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181
M. M. Pišković, "UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:711181