prikaz prve stranice dokumenta MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE

Dizdar Radusin, Dajana
Zagreb School of Business

Cite this document

Dizdar Radusin, D. (2019). MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, D. (2019). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 20 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin D. MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2021 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

D. Dizdar Radusin, "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Islandora Bookmark - Please login to use this feature