Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE

Dajana Dizdar Radusin (2019)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad

Dizdar Radusin, D. (2019). MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, D. (2019). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 11.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin D. MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 11.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

D. Dizdar Radusin, "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.