završni rad
MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE

Dizdar Radusin, Dajana
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Dizdar Radusin, D. (2019). MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, Dajana. "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin, D. (2019). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Dizdar Radusin D. MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

D. Dizdar Radusin, "MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:879366

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.