prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE

Kolar, Beti
Zagreb School of Business

Cite this document

Kolar, B. (2019). ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar, B. (2019). 'ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar B. ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

B. Kolar, "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Islandora Bookmark - Please login to use this feature