Kolar, B. (2019). ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar, B. (2019). 'ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar B. ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
B. Kolar, "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470