Kolar, B. (2019). ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar, B. (2019). 'ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
Kolar B. ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470
B. Kolar, "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470