prikaz prve stranice dokumenta Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika

Duvnjak, Petar
Zagreb School of Business

Cite this document

Duvnjak, P. (2020). Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, P. (2020). 'Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak P. Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

P. Duvnjak, "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Islandora Bookmark - Please login to use this feature