prikaz prve stranice dokumenta Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika

Duvnjak, Petar
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Duvnjak, P. (2020). Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, P. (2020). 'Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak P. Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

P. Duvnjak, "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.