Duvnjak, P. (2020). Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak, P. (2020). 'Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak P. Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
P. Duvnjak, "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935