Sulimanović, M. (2022). Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265
Sulimanović, Mateja. "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265
Sulimanović, Mateja. "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265
Sulimanović, M. (2022). 'Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265
Sulimanović M. Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265
M. Sulimanović, "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265