prikaz prve stranice dokumenta Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima

Sulimanović, Mateja
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Sulimanović, M. (2022). Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović, Mateja. "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović, Mateja. "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović, M. (2022). 'Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović M. Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

M. Sulimanović, "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.