prikaz prve stranice dokumenta Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka

Tot, Iva
Zagreb School of Business

Cite this document

Tot, I. (2022). Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743

Tot, Iva. "Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743

Tot, Iva. "Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743

Tot, I. (2022). 'Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743

Tot I. Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743

I. Tot, "Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:538743

Please login to the repository to save this object to your list.