prikaz prve stranice dokumenta Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala

Ljulj, Marin
Zagreb School of Business

Cite this document

Ljulj, M. (2022). Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, M. (2022). 'Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 29 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj M. Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2022 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

M. Ljulj, "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Please login to the repository to save this object to your list.