Ljulj, M. (2022). Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj, M. (2022). 'Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj M. Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
M. Ljulj, "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976