prikaz prve stranice dokumenta Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala

Ljulj, Marin
Zagreb School of Business

Cite this document

Ljulj, M. (2022). Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, M. (2022). 'Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj M. Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 April 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

M. Ljulj, "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Please login to the repository to save this object to your list.