prikaz prve stranice dokumenta Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala

Ljulj, Marin
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Ljulj, M. (2022). Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, M. (2022). 'Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 25.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj M. Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 25.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

M. Ljulj, "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.