završni rad
Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala

Ljulj, Marin
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Ljulj, M. (2022). Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj, M. (2022). 'Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Ljulj M. Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 21.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

M. Ljulj, "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.