Ljulj, M. (2022). Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj, Marin. "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj, M. (2022). 'Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
Ljulj M. Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976
M. Ljulj, "Analiza društvenih mreža kao suvremenog marketinškog kanala", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:200976