Lulić, M. (2022). Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić, M. (2022). 'Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić M. Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 December 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
M. Lulić, "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231