prikaz prve stranice dokumenta Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga

Lulić, Marko
Zagreb School of Business

Cite this document

Lulić, M. (2022). Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić, M. (2022). 'Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 01 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić M. Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2022 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

M. Lulić, "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Please login to the repository to save this object to your list.