Lulić, M. (2022). Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić, M. (2022). 'Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
Lulić M. Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231
M. Lulić, "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231