prikaz prve stranice dokumenta Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga

Lulić, Marko
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Lulić, M. (2022). Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić, Marko. "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić, M. (2022). 'Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 01.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Lulić M. Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 01.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

M. Lulić, "Odnosi s korisnicima kao element odnosa s javnošću na primjeru Zagrebačkog Holdinga", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:951231

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.