Cindrić, S. (2022). Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, Sandra. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, Sandra. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, S. (2022). 'Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić S. Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330
S. Cindrić, "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330