prikaz prve stranice dokumenta Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina

Cindrić, Sandra
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Cindrić, S. (2022). Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330

Cindrić, Sandra. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330

Cindrić, Sandra. "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330

Cindrić, S. (2022). 'Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 01.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330

Cindrić S. Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 01.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330

S. Cindrić, "Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:707330

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.