Iveljić, V. (2022). Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić, Viktorija. "Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić, Viktorija. "Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić, V. (2022). 'Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić V. Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
V. Iveljić, "Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262