Iveljić, V. (2022). Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić, Viktorija. "Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić, Viktorija. "Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić, V. (2022). 'Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
Iveljić V. Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262
V. Iveljić, "Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:963262