prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije

Pavlović, Anja
Zagreb School of Business

Cite this document

Pavlović, A. (2022). Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović, A. (2022). 'Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 01 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović A. Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2022 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

A. Pavlović, "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Please login to the repository to save this object to your list.