Pavlović, A. (2022). Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović, A. (2022). 'Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović A. Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
A. Pavlović, "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601