Pavlović, A. (2022). Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović, A. (2022). 'Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
Pavlović A. Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 12.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601
A. Pavlović, "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601