prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije

Pavlović, Anja
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Pavlović, A. (2022). Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović, Anja. "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović, A. (2022). 'Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 06.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Pavlović A. Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 06.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

A. Pavlović, "Utjecaj oblika ponašanja potrošača u obitelji na izbor marketinške strategije", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:388601

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.