prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe

Marinović, Karlo
Zagreb School of Business

Cite this document

Marinović, K. (2021). Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422

Marinović, Karlo. "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422

Marinović, Karlo. "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422

Marinović, K. (2021). 'Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422

Marinović K. Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422

K. Marinović, "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422

Please login to the repository to save this object to your list.