Marinović, K. (2021). Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422
Marinović, Karlo. "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422
Marinović, Karlo. "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422
Marinović, K. (2021). 'Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422
Marinović K. Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422
K. Marinović, "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:415422