Spajić, M. (2021). Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić, M. (2021). 'Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić M. Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
M. Spajić, "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634