prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti

Spajić, Marta
Zagreb School of Business

Cite this document

Spajić, M. (2021). Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić, M. (2021). 'Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 28 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić M. Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2022 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

M. Spajić, "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Please login to the repository to save this object to your list.