Spajić, M. (2021). Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić, M. (2021). 'Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
Spajić M. Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634
M. Spajić, "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634