prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti

Spajić, Marta
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Spajić, M. (2021). Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić, Marta. "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić, M. (2021). 'Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 01.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Spajić M. Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 01.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

M. Spajić, "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:055634

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.