Jurčić, M. (2021). Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić, Marina. "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić, Marina. "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić, M. (2021). 'Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić M. Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
M. Jurčić, "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233