Jurčić, M. (2021). Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić, Marina. "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić, Marina. "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić, M. (2021). 'Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
Jurčić M. Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233
M. Jurčić, "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:596233