prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique

Muhar, Marko
Zagreb School of Business

Cite this document

Muhar, M. (2021). Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, M. (2021). 'Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar M. Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2022 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

M. Muhar, "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Please login to the repository to save this object to your list.