prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique

Muhar, Marko
Zagreb School of Business

Cite this document

Muhar, M. (2021). Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, M. (2021). 'Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar M. Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

M. Muhar, "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Please login to the repository to save this object to your list.