prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique

Muhar, Marko
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Muhar, M. (2021). Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, M. (2021). 'Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar M. Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 24.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

M. Muhar, "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.