Akšamović, D. (2021). Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162
Akšamović, Domagoj. "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162
Akšamović, Domagoj. "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162
Akšamović, D. (2021). 'Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162
Akšamović D. Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162
D. Akšamović, "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162