prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje

Akšamović, Domagoj
Zagreb School of Business

Cite this document

Akšamović, D. (2021). Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović, Domagoj. "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović, Domagoj. "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović, D. (2021). 'Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović D. Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2022 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

D. Akšamović, "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Please login to the repository to save this object to your list.