prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje

Akšamović, Domagoj
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Akšamović, D. (2021). Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović, Domagoj. "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović, Domagoj. "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović, D. (2021). 'Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 22.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Akšamović D. Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 22.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

D. Akšamović, "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:777162

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.