Brčić, T. (2021). Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić, T. (2021). 'Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić T. Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
T. Brčić, "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345