prikaz prve stranice dokumenta Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa

Brčić, Tajana
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Brčić, T. (2021). Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić, T. (2021). 'Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 06.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić T. Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 06.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

T. Brčić, "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.