Brčić, T. (2021). Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić, T. (2021). 'Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
Brčić T. Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345
T. Brčić, "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345