prikaz prve stranice dokumenta Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine

Vranješ, Tamara
Zagreb School of Business

Cite this document

Vranješ, T. (2021). Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, T. (2021). 'Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 01 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ T. Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2022 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

T. Vranješ, "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Please login to the repository to save this object to your list.