Vranješ, T. (2021). Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ, T. (2021). 'Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ T. Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
T. Vranješ, "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667