Vranješ, T. (2021). Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ, T. (2021). 'Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
Vranješ T. Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667
T. Vranješ, "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667