Tomulić, A. M. (2021). Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić, A. M. (2021). 'Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić AM. Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
A. M. Tomulić, "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645