prikaz prve stranice dokumenta Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda

Tomulić, Ana Marguerite
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Tomulić, A. M. (2021). Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić, A. M. (2021). 'Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 22.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Tomulić AM. Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 22.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

A. M. Tomulić, "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.