Tomulić, A. M. (2021). Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić, Ana Marguerite. "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
Tomulić, A. M. (2021). 'Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645
A. M. Tomulić, "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:554645