prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova

Erceg, Jan
Zagreb School of Business

Cite this document

Erceg, J. (2021). Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, J. (2021). 'Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg J. Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

J. Erceg, "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Please login to the repository to save this object to your list.