prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova

Erceg, Jan
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Erceg, J. (2021). Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, J. (2021). 'Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg J. Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 29.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

J. Erceg, "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.