prikaz prve stranice dokumenta Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama

Rosandić, Filip
Zagreb School of Business

Cite this document

Rosandić, F. (2021). Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić, Filip. "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić, Filip. "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić, F. (2021). 'Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 25 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić F. Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2022 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

F. Rosandić, "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Please login to the repository to save this object to your list.