prikaz prve stranice dokumenta Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama

Rosandić, Filip
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Rosandić, F. (2021). Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić, Filip. "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić, Filip. "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić, F. (2021). 'Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 26.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Rosandić F. Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 26.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

F. Rosandić, "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:726712

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.