prikaz prve stranice dokumenta ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ

Mamić, Petra
Zagreb School of Business

Cite this document

Mamić, P. (2020). ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić, Petra. "ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić, Petra. "ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić, P. (2020). 'ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 22 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić P. ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

P. Mamić, "ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Please login to the repository to save this object to your list.