prikaz prve stranice dokumenta ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ

Mamić, Petra
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Mamić, P. (2020). ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić, Petra. "ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić, Petra. "ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić, P. (2020). 'ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Mamić P. ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

P. Mamić, "ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:827852

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.