prikaz prve stranice dokumenta Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits

Prekali, Stephanie
Zagreb School of Business

Cite this document

Prekali, S. (2020). Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509

Prekali, Stephanie. "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509

Prekali, Stephanie. "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509

Prekali, S. (2020). 'Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 03 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509

Prekali S. Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509

S. Prekali, "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509

Please login to the repository to save this object to your list.