Zekanović, J. (2023). Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović, J. (2023). 'Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović J. Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2023 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
J. Zekanović, "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652